Bonnie

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Pápežiacke pampersky

Vôbec nechápem hystériu rozpútanú odstúpením pápeža. Povyk väčší ako pri megacelebrite.(aj keď neviem, kto by vedel definovať, kto je celebrita, keď ňou je každá pipka a každý trtko, čo otrčí kozy, alebo spoďáry)

Všetky médiá sú cele vytešené ako môžu ťažiťz udalosti a ako môžu otravovať divákov, poslucháčov, čitateľov tou
bombastickou novinou. Naozaj nechápem, prečo to do nás tlačia a prečo myslia, že nás to tak silno zaujíma. Isto sa dá očakávať, že paparazzi zlezú z Hiltonky a nalezú na expápeža, lebo bez týchto ich fotiek určite nikto nemôže žiť.

Mne trebárs, by stačila jednoduchá správa, že odstupuje. A považovala by som to za akt jeho príčetnosti, lebo i keď médiá tvrdia, že odchádza v rozkvete svojich síl, ja tomu jednoducho nemôžem uveriť, že 86 ročný deduško môže byť v mentálnom a fyzickom rozkvete. Asi nechcel získať prezývku pápež Pamperska, akou sa za mečiarovských čias
pyšnil Augustín Marian Húska. Isteže je tento pápež idolom všetkých politikov, udržať pracujúcu populáciu do takého
požehnaného veku, je pre nich sen, ktorý by im umožnil efektívnejšiu tuneláž. Väčšinu pracujúcich by takto vynášali
hore bradou priamo z pracoviska a nespotrebované dôchodky by milí kmotri umorili v niečom  užitočnejšom.

Ďalej vôbec nechápem praktiku doživotných funkcií, toľko obľúbených v komunistických krajoch a pápežských kruhoch. Starí ľudia by mali mať právo oddychovať a keď už trebárs neudržia myšlienku, či moč, nemali by sa, chudáci, moriť s výkonmi, zodpovednosťou, menežovaním, atď. Mali by sa už starať o nich a pomáhať im, než od nich vyžadovať, aby sa oni starali o svoje národy, svojich veriacich... Nehovoriac o tom, že aj keď sú už v kóme, ich aparát sa tvári, že sú v plnej forme, nanajvýš, že ich trápi drobná nádcha. Prípadne za nich aparát vládne aj keď sú už pár dní (teda neviem naisto, či len dní) mŕtvi.

Ani nechápem ľudí, ktorí slzili, že tento katolícky papaláš sa lúči s funkciou a ide oddychovať. Však aký mal prehľad o svojich farárskych exekutívcoch, keď títo pedofilne laškovali s úbohými dietkami božími. Je to podobne odporné, ako keby to s deťmi robili pediatri. Teda ľudia, od ktorých sa také niečo vôbec neočakáva. Dobre, pápežko vyhlásil, že ho to mrzí, ale pochybujem, že to nejak zásadne upokojilo tie nevinné traumatizované detské obete. A to je len špička ľadovca, veriaci by zrejme boli značne zmätení, keby vyplávali aj veci pod špičkou ľadovca.

Balllans motto:
Naozaj neviem, čo za hry to hráme,
že my si pápeža nedáme
  




Len tak | stály odkaz

Komentáre

  1. Čo všetko k tomu poviem
    Napísané vtipne.
    publikované: 02.03.2013 05:59:49 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  2. súhlasím s tvojím názorom..
    aj pápež má právo byť obyčajným človekom-teda -mať konečne pokoj..ide to s vekom...
    publikované: 02.03.2013 11:04:55 | autor: radosť (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. rob,
    dik,ani to nebol zamer,len uz som bola presytena a znechutena,ze odvsadial na mna vyskakoval papez:-)

    radost - veru kazdy, ved nema bozsku DNA, vek sa podpise na kazdej ludskej DNA a na dochodok by mal mat narok kazdy,kto si svoje odpracoval...
    publikované: 02.03.2013 13:45:31 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  4. Počula som od viacerých
    katolíkov (moja mama medzi nimi)
    Toto NIE JE náš pápež
    publikované: 02.03.2013 16:24:41 | autor: lorelei (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. lor,
    a co este hovoria,KOHO je to teda papez? neni ani moj,ale mne su papezi lautrfuk,institucia,ktorej velia,je mi podozriva.musim si spomenut na nazov super knizky,ktora celkom dobre vychytala, o com ten humbuk je,potom ti uvediem
    publikované: 02.03.2013 16:30:59 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  6. existuje inštitúcia, ktorá nie je podozrivá?
    KAŽDÁ inštitúcia na svete v sebe skýta korupčné možnosti
    ale za to nemôžu duchovní, ktorí sú poctiví a ktorí svoj život naozaj venujú šíreniu posolstva
    nedá sa šmahom ruky zavrhnúť každý farár
    publikované: 02.03.2013 17:35:00 | autor: lorelei (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. lor,
    hm,tusim neviem o ziadnej....
    aj s tym suhlasim...ale som rada,ze nejsom farar,nepacilo by sa mi,keby ma buzerovali nadriadeni "pomazani" a keby som bola clenom institucie,v ktorej mnohi kolegovia patria za mreze a nie za kazatelsky kecpult
    publikované: 02.03.2013 20:32:36 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  8. lorelei
    ak máš chuť...objasni:
    -čím sa má líšiť "náš pápež"??
    -aký konkrétny vplyv má na život tvojej mamy..??
    myslím-ako jej ho uľahčuje..radí..
    -bez pápeža by "nebola"??
    nič nemyslím ironicky...v mojom okolí nemám komu položiť aj takéto otázky..tak...
    vopred dakujem..:-)
    publikované: 02.03.2013 21:03:48 | autor: radosť (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. pre moju mamu
    bol pápežom Karol Wojtyla
    stretnutie s ním na Slovensku bolo pre ňu nezabudnuteľné
    publikované: 02.03.2013 21:48:41 | autor: lorelei (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. pekne si to vyjadrila :D
    doplnil by som ale jednu upresňujúcu poznámku:

    ja otŕčam spoďáre pravidelne ale za celebritu ma zatiaľ nik neoznačil..
    publikované: 02.03.2013 22:51:36 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  11. BOOOOOONIE :)
    Ooooo po vyše roku príspevok v blogu, ja že už nežiješ :D kde si sa zašívala? :D
    publikované: 02.03.2013 23:04:05 | autor: pampeliška (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. nonco,
    zamyslela som sa neveriacky nad spodarovou zahadou a myslim,ze spolocne prideme na to,kde je chyba.tak za a/su v dosahu nejake fotaky,ked ich otrcas?:-)

    pampooo:-)) - ty mas co hovorit,ja aspon pocitavam (nechcelo sa mi prepinat do exploreru,to je moc roboty,v inom prehliadaci tu nejde poriadne spotovat)
    publikované: 03.03.2013 12:55:51 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  13. pravda pravda...
    No máš pravdu, ja dávno už ani blogy čítavať nechodím.. odkedy som sa presťahoval do BA ešte viac som minimalizoval svoj voľný čas trávený pri PC a využívam ho inak... len tento tvoj blog mi ostal v RSS-ke tak som včera najskôr kukal že čože mi to v RSS pribudlo, kde sa to tam berie.. čo to je a čo to žere :D no a to nový blog od bonnie ;)
    publikované: 03.03.2013 16:16:23 | autor: pampeliška (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. pampo
    to si urobil moc dobre,chvalim:-)
    ja som v rss?wow,som poctena a cela vysmiata,hoci tusim,ze si si len lajdacky neporobil poradek v kanaloch:-))

    nuz, nech ma nevyhodis,budem prispievat castejsie. netopier (http://tpnetopier.blog.sk/) vynasiel novu formu,ja som ju pomenovala "bloggerske tweetovanie" a mienim ju vyskusat. pride mi nenarocna...idem na to,cakaj:-)
    publikované: 03.03.2013 17:00:18 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  15. Počula som od katolíkov
    za týmto je štbák Sokol
    http://www.sme.sk/c/6721064/bezak-dostal-zakaz-vyjadrovat-sa-pre-media.html

    veľmi ťažko sa počúva v televízii o päťdesiatich bankových účtoch niekomu, kto pol života vznešene napražoval ruku na pobozkanie
    publikované: 03.03.2013 19:57:22 | autor: lorelei (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. lor,
    no pekne:-(

    ak sa boh na to dival,asi tomu nebol rad....

    napadlo mi, co robia nabozenski papalasi s tymi kontami?jak ich minaju,na kur*y,palace,drogy,fara,atd,alebo snad na pomoc chorym a chudobnym...?
    publikované: 03.03.2013 20:32:07 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  17. podľa mňa niečo posúvajú rodine
    keď sa dá, môj názor
    publikované: 03.03.2013 20:48:20 | autor: lorelei (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. ale
    co si potom o nich rodina a o ich povolani mysli?kristepane,to je ale naivna otazka,napadlo mi hned,jak som ju vypustila
    ale na tvojom nazore nieco je,mohlo by to tak byt. ako to, ze to este nikto nevystural a nevypublikoval?
    publikované: 03.03.2013 20:55:20 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  19. neviem
    investigatíva krýva
    nie každý má žalúdok na odkrývanie kriminality vo verejnej sfére
    publikované: 03.03.2013 21:17:01 | autor: lorelei (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. mohli
    by sa toho chopit bulvarnici,ti maju zaludky silne:-)
    ale skor sa asi publicisti boja,ze by sa Pan nahneval a strestal ich bicom bozim,keby odkryvali vecicky,co duchovni drzia pod poklickou...:-)
    publikované: 03.03.2013 21:37:54 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  21. neviem, či je to strachom
    skôr neschopnosťou chopiť sa toho, čo má význam

    myslia, že plastovonosová frajl Hatinu mladšieho davy zaujme viacej
    zaspali dobu. takých je na páse
    publikované: 03.03.2013 22:21:25 | autor: lorelei (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. namietam,
    davy su sproste (viz volebny vysledok), moze sa do nich natlacit hocico, nech su este sprostejsie. a vyplastovane obrazky a kecy ich mudrejsimi neucinia. a kto z nasich vladcov potrebuje mudre davy? este to by im chybalo,pche
    publikované: 03.03.2013 22:30:48 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  23. presne
    kto z nich potrebuje múdre davy? nikto z nich. preto sa úbohé deti učia v školách to, čo sa učia. to, čo z nich robí dokonale priemerné osoby, ktoré nepátrajú, prečo u nás neexistuje trestnoprávna zodpovednosť činiteľov


    publikované: 03.03.2013 22:53:14 | autor: lorelei (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. z duše si mi
    toto povedala, nech sa nepoondia, starému pánovi sa nepohodlne na pamperskách sedí a pri tom múdrosti vraví, tak ide het... a čo? Teraz bude chlieb lacnejší, či čo? Nebude.... ja som mala jedného pápeža, toho predtým a fertich...
    publikované: 04.03.2013 13:21:48 | autor: matahari (e-mail, web, autorizovaný)
  25. tak tak,
    hlupe davy sa lepsie ovladaju a manipuluju a nejavi sa,ze by niekto kompetentny stal o zmenu tohto stavu.co je smutne,z deti budu rovnaki tuponi ako ich rodicia a prarodicia a trestnopravna zodpovednost cinitelov ostane nadalej len prazdnym pojmom...

    mh - no sak,komu to zily trha,ze stary pan ide na odpocinok?akurat mediam,aby mohli chrlit a nejakym veriacim - ale ze preco,to neviem zdovodnit
    publikované: 04.03.2013 13:27:42 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  26. Trestné stíhanie
    http://www.sme.sk/c/6725562/policia-vypocula-bezaka-aj-sokola.html

    http://www.sme.sk/c/3144000/sokol-informoval-stb-aj-o-emigrantovi.html

    Dosť príznačné bolo, že keď na jar 2007 vznikol „Občiansky výbor za objektívne informovanie verejnosti“, ktorý podporoval Jána Sokola (http://www.obcianskyvybor.sk), angažoval sa v ňom aj bývalý politik Ján Čarnogurský.

    Ten Čarnogurský, ktorého syn cez svoju advokátnu kanceláriu faktúroval pred nástupom Bezáka trnavskému arcibiskupstvu a Sokolovi pomerne rozsiahle sumy.

    Z niečoho tá súkromná škola právnická vzniknúť musela, žeáno
    publikované: 08.03.2013 11:17:14 | autor: lorelei (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. no lor,
    ani nie som prekvapena,ale zhnusena,to hej
    publikované: 09.03.2013 14:21:26 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  28. Bonnie,oni slúžia....
    ==Starí ľudia by mali mať právo oddychovať a keď už trebárs neudržia myšlienku, či moč, ==oni právo na oddych majú, ale nechcú!!!! veď ke´d musia svojich potomkov živiť. A potomci im aj operáciu proti unikaniu moču vybavia, len aby im vajcia znášali. A netýka sa to len pápeža, aj prezidentov, aj vedúcich katedier VŠ, aj riaditeľov SŠ, aj lekárov, aj advokátov at´d., všetci sú aktívni, nikto nechce alzheimera priznať. A apelujú takou múdrou vetou: " dal som slovo, že ešte potiahnem pár rokov." grci...ako by som ja hneď do dôchodku išla, vyšívala, po parku sa prechádzala, čítala, tajničky lúštila...lenže nikto mi zatiaľ dôchodok vyplácať nechce. Ako píšeš, najradšej by boli, keby nás z pracoviska vopred nohami vynášali....nuž nie sme vyvolení z volených
    publikované: 10.03.2013 17:12:43 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  29. vas,
    to mi pride ako velmi trefny nazor. a vyplyva mi z toho,ze dotycni fakt sluzia svojim familiam a nie verejnosti vo funkciach, kam boli dosadeni. ktovie,ci by sa to nedalo riesit nejakym "cestnym clenstvom",aby sa formalne ocenili zasluhy (ak preukazali nejake vynimocne) a poberali len dochodky, ako ostatni a nie platy. ale vsak ficove zdravotnicke audity to hadam napravia. ze na nich narod a stat vykrvaca,nevadi,sme uvyknuti...
    publikované: 10.03.2013 20:21:59 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  30. chacha..
    čestným členstvom je kde kto obdarený! Predstav si, že môže byť čestný predsedom ZRŠ v hocijakej škole ktokoľvek. Vôbec nemusí mať v tej škole dieťa?! Otázka znie: Prečo to ten dotyčný robí? Aký zmysel, zisk z toho škola má?
    no zvyknutí sme krvácať, lebo doteraz sme sa dopovali cudzou "krvou"....už ani transfúzia nám veru nepomôže.....
    publikované: 10.03.2013 20:58:20 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. to su
    tazke otazky,vas. jednak som ohurena,ze take nieco existuje,jednak fakt neviem,co si dotycne subjekty tymto clenstvom riesia?cestny clen asi komplex menejcennosti a skola? no to netusim...iba ak by ju ten clen nejak sponzoroval,alebo prasil riaditelku:-))

    nam uz nepomoze nic,mozno ani nove volby.fico to tu spolahlivo pochova
    publikované: 10.03.2013 21:56:15 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014