Bonnie

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Au, mě to bolí

Mám mystické tušenie, že táto zima sa bude niesť v znamení mojich lamentácií.
9 z 10 psychológov z bezpečnostných dôvodov doporučuje krehkejším jedincom až do oteplenia ma nečítať, aby sa zachovali štatistické grafy úmrtnosti a spotreby alkoholu minimálne na súčasných krivkách. Bue, od kriviek preč, necvičím, neplávam, nesaunujem, nekrivkujem sa v sado-maso salóne, nezapnem všetky oblúbené gate, tak to nie je moja téma. Preč, preč. A kam? Zavolať servisákovi. Ok, to máme, vyhreje autíčko v garáži a prizrie sa mu na zúbok, aby diagnostikoval čo to má zase za muchy. Teda, možno že zuby nemá, ale muchy teda má, pako jedno a ja z tých jeho múch mám vrásky a obavné nálady.

Minule som chcela písať o karmických súvislostiach, ale dostala som sa ku snehovému graffiti. Teraz neviem, k čomu sa dostanem, všetko ma serie a najviac ma seriem ja sama. Preto sa mi páči, keď sa tie shity preložia občas niečim čakane i nečakane príjemným. Keď niečo príjemné príde nečakane, príde mi to ako väčší bonus než keď to príde očakávane. Jasne, keď niečo príde čakane, dostaví sa i dobrý pocit, že fasa, plán funguje, všetko klape, všetko v porádku. Ale keď sa to deje často, stáva sa z toho rutina, samozrejmosť a prestávame byť pokorní a vďační. Čo je chyba, ale čo už. Keď naopak, príde niečo nečakane, má to väčšie grády. Nečakaná nepríjemnosť dokáže pekne posadiť na zadok a ubrať kyslík, nečakaná príjemnosť prinesie pocit milého prekvapenia, nehy, vďačnosti večnosti. Mohla by tam byť aj čiarka, aj nemusela. Nič príjemné netrvá večnosť, ani nepríjemné, aj keď mám silné podozrenie, že subjektívny pocit trvania nepríjemnosti dostáva nespravodlivo väčší priestor...

Čo sa pamätám, robím alibisticky i nealibisticky (komické) a karmické veci. Verím, že sa vracia všetko dobré i zlé čo vykonáme a že v návale shitov, čo prichádzajú, neni dobré eskalovať a miesiť cesto osudu pridávaním prísad, ktoré ich bumerangovo prinesú v hotovom koláči, v zmysle, čo si karmicky upečieš, to budeš baštiť. Okrem toho, mám pocit, že vymyslieť a vykonať niečo zlé, dá väčšiu prácu, ako to dobré. Nie vždy, ale väčšinou. Na druhej strane mám pocit blížiaci sa k istote, že dobrého sa nám vracia menej ako toho zlého, ale to môže byť spôsobené i tým, že do tejto špecifickej kuchyne poriadne nevidím. 

Takže raz večerom, významne meškajúc, som si to fujazdila po ceste, na ktorej som zbadala výstražný trojuholník a za ním odstavené pomarančové bávo a pôvabne vlasatého chlapca zanoreného v jeho kapote. Zacúvala som k nemu dobrých 500 metrov, lebo jednak nejazdím tak pomaly, aby som sa mohla pristaviť plynule, jednak mi to tak rýchlo nepáli, aby som si rozmyslela, ako mu môže byť užitočný niekto ako ja, kto ani nevie poriadne technicky popísať, čo sa pod tou kapotou vlastne nachádza a jak to tam vzájomne funguje a do čoho hrabnúť, keď niečo nefunguje. Ale napadlo mi,že takmer za rohom som splašila nového servisáka, (ktorého si ešte nedovolím volať "osobný", to až si ho "adoptujem" a k týmto aktivitám som čoraz akási zdráhavejšia. aby si tu náhodou niekto nemyslel, že pod tým má rozumieť sex, lebo to síce tiež nazývam "activity", ale s procesom adopcií v tomto zmysle to vôbec nesúvisí), takže keby sa chlapec potreboval rýchlo dostať do blízkeho servisu a neplatiť drahý oďtah, dám mu info a číslo. Chlapec bol celý prekvapený a vytešený, že mu niekto v tej tme zastal, ale poďakoval, že už akurát volal kamošovi, co ho vezme na lano. Sama som sa nevedela rozhodnúť, či si mám pripadať ako hrdinka, že som sa mu nebála zastaviť, alebo hlúpe teľa, ktoré keď toto bude robiť, raz si škaredo nabehne, ozbíjajú ho, hodia do priekopy, ufujazdia jeho autom a ono potom bude musieť ísť domov peši, alebo taxíkom, alebo stopom.

Je to karmicky užitočné, ukľudňovala som sa, mala si dobrý úmysel pomôcť čím budeš môcť a vedieť, nevadí, že sa v motorch vyznáš ako hrom v pažitke, dôležitý je úmysel, impulz, akcia, reakcia, neakcia. Lebo niekedy je dôležité a užitočné robiť menej, než viac, alebo nič, než niečo.
 
Mne by bolo veľmi užitočné pribrať sa k akcii a konečne dotiahnuť všetky rozplánované a roznimrané záležitosti. Záhadná nechuť a idiotská neschopnosť dotiahnuť pár jednoduchých úkonov a doplniť bodku mi spôsobuje veľké AU. Zrovna tak ako ten blbý mráz a táto blbá zima. Koľko spotov ešte napíšem, než sa dostanem k môjmu krásnemu záchranárovi, o ktorom som sľúbila, že napíšem?


Ballans motto:
Au, mě to bóóólíí
mám pocit
že do mňa
narazili
štyria vóóóólý

 

 


Len tak | stály odkaz

Komentáre

  1. no toto
    Toľkú dobu nič s teraz hneď ob deň nový topic :).. musìm bonnie pochváliť že si sa ujala svojej úlohy zodpovedne.. :))) pochvalou ale zaroven aj koncim lebo klepem len z mobilu a už ma bola pazurky :p tak pekny zvyšok deň prajem bye
    publikované: 02.12.2010 15:16:39 | autor: pamp (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. zda sa,pampo,
    ze sa preberam do zimneho spanku...a ked uz budem uplne prebrata,tak budem zase spat a nech ti topicuje sova,lebo ja na pisanie nemam cas,ani teraz ho nemam,tak prave preto asi pisem,ja tulpas:-(
    publikované: 02.12.2010 15:42:12 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  3. Bonnie,
    ==veľké AU===to je výborné, že máš veľa zlata.

    Tak ver tej kárme, lebo ani sa nenazdáš a zastane pri tebe, keď budeš mať vystrčenú ritku nad motorom, dobrý chtivý pomocník, čo ti bude chcieť dať telefón, alebo poradí dobrúhpo servisáka. Vydrž. A odpustím ti i to okydávanie zimičky, za ten nádherne podaný slovosled tvojho rozmarného článku.
    publikované: 02.12.2010 20:23:29 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. prosim vas?
    ze mam vela zlata?to sa mi nezda...:-((
    vsak to uz sa stalo,len sa k tomu nemozem dostat,lebo sa vzdy tak brilantne zamotam,ze to proste "nevyda":-)
    no a este ten slovosled...urobila som asi 3opravy,lebo to bolo povodne este horsie.pisem jak madar,vobec neviem,kde som k tomu prisla,nemame to v rodine,ostatni pisu normalne:-)
    publikované: 02.12.2010 21:38:13 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  5. Bonnie
    Ty si určite bola v minulom živote eskymák, alebo v lepšom prípade eskymáčka, keď takto karmicky miluješ zimnú ponurosť :).
    Ale vidíš, aj v zimnom čase neplodnom sa ti natrafil vlasáč pod kapotou schovaný a spestril ti zimné čakanie na jar. Len nabudúce ak zastaneš takému nejakému inopohlavnému, maj vo vrecku aspoň kaser :)
    publikované: 02.12.2010 21:56:15 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  6. bel,
    a uplne v najlepsom asi ladova medvedica,niekde som predsa tu lasku musela ziskat?:-))
    este aj krajsi sa pritrafil,len sa toho furt nemozem dobrat:-))na obranu mam kluce,ty ale taky zvazok,ze by lahol aj chuck norris keby sa po nom ozeniem.problem je,ze ich nechvavam v zapalovani,tak atakuju akurat mna,vzdy a vsade kam na mna dociahnu:-))
    publikované: 02.12.2010 22:22:53 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  7. Bonnie
    Veď aj ľadová medvedica je šarmantná, hlavne keď je dostatočne vzdialená. Ako medvedici ti bolo aspoň furt teplo, stále si mala kožúštek:)
    No a k tým kľúčom ti poradím pripojiť aj francuzák, potom budeš nepremožiteľná. len neviem čo na to zapaľovanie :)
    publikované: 02.12.2010 22:32:11 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  8. bel,
    tym si nie som uplne ista,ale v mojom podani urcite bola,vsak ako inak:-))uz som ti bola aj neoholena,neostrihana,teplo mi sice pri tom nebolo,ale sarmantna som vraj bola.pisem vraj,lebo ja som to nepovedala.ja som o tom dost silne pochybovala:-)
    pockaj,to akoze niekomu nasadim francuzaka a som jak rambo?...a na to zapalovanie...asi zapalovac...?:-)
    publikované: 02.12.2010 23:20:12 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  9. Bonnie
    No počkaj, teraz akého francuzáka nasadzuješ. Ja som myslel francúzsky kľúč a ten aj na zväzku kľúčov v zapaľovaníby asi fajn ťažil. Aj keď iný francuzák by asi neťažil :)
    publikované: 02.12.2010 23:32:05 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  10. bel,
    no pockaj,ja myslim,ze oboje moze byt pouzite s podobnym uspechom na deaktivaciu utocnika:-)jeden je praktickejsi,ze je furt po ruke,je lahky,skladny,...druhy ti trocha vyvali vacok a na dame posobi mierne punkersky...no faktom je,ze ten kovovy sa nerozpakujes nasadit v pripade potreby,takze tazko urcit preferenciu,ze ktory,hm:-)
    publikované: 03.12.2010 00:07:50 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  11. Bonnie
    No tak ja keby som mal na výber, stojac pred šermujúcimi oboma produktami francuzáckymi, isto iste by som si vybral ten furt po ruke (aj keď by sa skôr hodilo povedať že furt v ústach, či v ich blízkosti ... aj keď ak chceme byť puntičkári, čo je tiež celkom príjemné, aj tie ruky vedia byť často v blízkosti úst. Je jedno či pri svojich, alebo pri tých, ktoré ideme paralyzovať), lebo predsa je len z jemnejšieho materiálu a je aj viac po chuti. Chutí:)
    publikované: 03.12.2010 00:20:08 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  12. vsak ano,
    belko,lenze predstav si,ze mas pouzit taky francuzak na hm,povedzme,slotu?no ktory si vyberies,ha?to u takeho belu by som uz vahala...lebo chapes,ta tvoja obranno-utocna aktivita ma byt prijemna hlavne tebe-obeti:-))
    publikované: 03.12.2010 00:25:37 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  13. Bonnie
    Ej, ďakujem ti veľmo že si aspoň váhala u mňa či ovaliť a či do nemoty od radosti priviesť:)
    A na Slotu alebo hociakého iného politika by som veru ten tvrdý francuzák bez jediného mihnutia zaváhania použil a ešte by som pred použitím francuzák francuzákom ovlhčil, len aby dobre sadol ten tvrdý, chladný a kovový :)
    publikované: 03.12.2010 00:40:47 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  14. mam ta!
    alebo ty mna!:-)prave prislo k ideovej presmycke,som mienila bugara,on tu ma celkom slusny funclub u zenskych:-)
    ale v duely s belom by si to asi vyhral,lebo mas polahcujucu okolnost,ze nie si politik a mladenci z tvojho kraja byvaju ruci,tak ak nekazis statistiky,tak by som asi kov nevytahovala:-))
    ja tiez,ja tiez-do coho by sme ho namocili,aby sme dali vacsiu sajbu?:-)
    publikované: 03.12.2010 00:59:47 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  15. Bonnie
    Tak prešmyčka sa ti podarila, aj keď som si nechtiac skoro vyslúžil francuzáka. To nie akože nechtiac, že by som nechcel. Ale nechtiac že som to nevedomo zobral hneď na seba a nemyslel som na iného belu. Veď Belov bolo neúrekom, aj Matej sa tak volal, tak prešmyčka sa šmykne cobydup :)
    Akože do čoho by sme namočili francuzák? Veď som napísal že do francuzáka :)
    publikované: 03.12.2010 01:07:58 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  16. jaj,
    mne sa to vysmyklo,ja som to nepobrala...najprv som myslela uz neviem co,potom ze do fr.konaku by si ho omacal a az potom mi doplo...si to zivo predstavujem ako sa chystas na utok /ty,alebo ja,to je jedno,oboje je huste/ jak pukovsky cumi ten,co to ide schytat...myslim,ze by padol udivom,alebo smiechom,skor nez by doslo k dotyku kovu s jeho schrankou:-))
    publikované: 03.12.2010 01:15:59 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  17. Tak ja ak by som si mohol vybrať
    tak pred fr. koňakom by som uprednostnil fernet, aj keď ten som dlhé roky od istého okamihu kedy sa hovorí všetkého moc škodí nemohol ani vysloviť, nie to ešte vypiť. Ale zas sa hovorí aj, že zíde z očí, zíde z mysle, tak odrazu po rokoch som ho zhliadol v nejakej ruke čo držala pohárik predo mnou. I povedal som si že čo ak? A odrazu som mu prišiel na chuť. Teda nie denno denne, ale keď je príležitosť. Hoc aj každý deň. Ale zase ja každý deň nemusím ... teda piť :)
    ....A teraz si zase ja teba živo predstavujem ako sa chystáš na útok :))
    publikované: 03.12.2010 01:25:25 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  18. ano,poznam,
    to je casta diagnoza tych,co to prezenu s fernetom,zanevru nanho nadlho,slabsie natury aj naveky.co sa tu kasam,ja by som zanevrela aj na caj,keby mi z neho bolo dobre zle:-)
    ...ja tiez a dusim rehot,to je strasne uchylna predstava,chaplin by mohol vratit komedialny diplom,keby tuto akciu niekto natocil...ne ne,to by fakt neslo,ja aj z vaznych,nebezpecnych,erotickych,atd veci vyrobim frasku.a co je najhorsie,carom nechceneho,vobec sa nemusim snazit,dokonca si mozem priat i pravy opak..asi mam nejaky vyboceny gen ci co...:-)
    publikované: 03.12.2010 01:33:46 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  19. jáj čaj
    Tak na ten ja nezanevriem nikdy. Ja som čajový. A máš ma. Dokonca ho aj pred fernet zaradím, aj pred kávu, či pred slzy. Čaju sa dá vypiť, koľko mechúr príjme a možno aj viac. Aj keď čaj chutí vtedy keď sa vychutnáva a vychutnáva sa väčšinou v malom množstve. Ale zase ja ak vychutnávan solené arašidy pri hviezdnej bráne, tak to dokážem vychutnať kvantum... a niekedy aj celý balík.
    ...No a tvoj vybočený gen mám tuším aj ja... ahááá, to mám od teba? :)
    publikované: 03.12.2010 01:45:30 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  20. no presne,
    na vychutnavku je super,ale robit s nim pitny rezim...to je ina kapitola,ked ma ist na kvanta...a vies o tom,ze ked to prezenies s fernetom,alebo podobnou zluceninou,pomoze caj salvat?bohvie,ci ho este dostat,to je tiez archaizmus....
    no zrejme,asi sa to prenasa,zrejme to bude podobny mechanizmus ako nadcha,par krat oprskas monitor a mas to:-))
    publikované: 03.12.2010 01:56:10 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  21. Tak ja ak pijem, nemiešam
    Keď fernet, tak fernet. Keď čaj, tak čaj. O archaickom salvate som veru nepočul. No ak mi padne do oka, kúpim ho s flašou fernetu a skúsim to prehnať. Hádam ma nepreženie :)
    ... ahááá, už viem prečo sa mi rosí monitor ... a mám to :)
    publikované: 03.12.2010 02:02:37 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  22. tak ja sa
    zasa nezdraham pridat k fernetu aj tonic a k caju rum...skusala som uz i vino,ked mi to ponukli,striaslo ma,ale po okuseni som zistila,ze zbytocne,da sa:-)salvat ale hladaj v lekarni,v samoske ho mat isto nebudu:-)ak ta prezenie,skus susene jafury(vidis,dalsi skanzenak:-) ),zastavia to:-))
    sledujem a konstatujem vysoku toxicitu:-))
    publikované: 03.12.2010 02:17:19 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  23. Ma práve napadla kombinácia
    fernet s rumom alebo čaj s tonikom. To by bolo iné kafé :). Asi som mal byť radšej barman.
    Jáááj, tak to salvat je tak maskovaný že ho v lekárni medzi ibalginom majú? To by mi asi nechutil, tobôž nie po fernete.
    A aj tu ... dobré ráno (a starej mami nikde)
    ciao
    publikované: 03.12.2010 02:25:34 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  24. bonnie
    Actvity je activity a načo ju robiť pasivity...:)
    "Vyznáš sa ako hrom v pažitke" som tuším počul prvý krát a super sa mi páči.
    publikované: 03.12.2010 10:02:04 | autor: Jan (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. Už mi preskakuje
    lebo hľadám tlačítko "páči sa mi"
    :D píšeš ako pojašená, a má to hlavu a pätu... ja len krochkám :)
    publikované: 03.12.2010 11:23:57 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. ..jak strýco humorista..
    tatko má v ušiach vatu..smiechom si mi zahojila "achilovu patu"..Iviak má pravdu svatú.. :-))
    publikované: 03.12.2010 11:59:48 | autor: radost (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. :-)
    ja krochkam z vasich komentov:-))

    2bel:veru,mal si byt barman,v tvojom putyku by nebola narva,chodili by tam len "otuzili" a teda sa nadejam,ze by som tam vzdy nasla miesto:-))

    2jan:by si sa divil, aj pasivity activity ma nieco do seba:-))
    to spojenie som trochu modifikovala,original sa to pouziva na urcity uces,ze je ako "ked udrie hrom do pazitky":-)

    2i, to preskakovanie ma nadchlo,znie tak blondiakovsky...:-)))

    2radost:tak ja tu prskam a ty sa smejes?asi tu niekto navstivi deres!:-))
    publikované: 03.12.2010 13:46:34 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  28. Ty si blondína!!
    Ja mám len dlhé vlasy (ešte nie dosť, ale rastú) (dlhé vlasy krátky tento... rozum) - aby sa hodili k motorke :D
    publikované: 03.12.2010 17:11:22 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. pche,
    podla mna sa priam daju tvorit vtipy o nich.smutna pravda,ale pride mi,ze za to nemozem:-)
    no fasa,tak rychlo pis,nech este stihnem daco precitat,kym sa stanes ddd...alebo sa ostrihaj,ak to pomoze...mne to ovsem nepomaha...
    publikované: 03.12.2010 17:43:02 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  30. Bonnie,
    s Believerom Vám ďakujem za možnosť prečítania, úsmevného, duchaplného , polnočného a skororanného dialógu. Navrhujem Vám, aby ste sa prihlásili do súťaže o tvorbu "sitkomu" Určite by ste Ktrausovi pomohli. čo sú susene jafury????????
    publikované: 03.12.2010 18:50:37 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  31. vas,
    :-))
    kto je ktraus?nemas tam preklep?nema to byt krt aus?
    susene,to je ked nieco ususis a jafury su cucoriedky,tusim po liptovsky.a susene cucoriedky velmi dobre zastavuju behacku
    publikované: 03.12.2010 21:14:53 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  32. bonnie
    dobre že som klikla... normálne nenormálne si to viem živo predstaviť a chápem... taktiež sa zmietam v otázkach , či karma, či osud, či len moje ego, abo čo?!:)))) ale odvaha zastaviť len tak chlapovi v poli... hm, dievča máš guráž. Tak prajem hlavne pekný deň a otázniky života pošli na dovolenku..:)
    publikované: 04.12.2010 09:53:32 | autor: vikina (e-mail, web, autorizovaný)
  33. cauko viki,
    ano,ano,suhlasim,dobreze si klikla,aspon viem,ze sa nezmietam sama a este sa ti zverim,ze mam obavu,ze to len tak lahko a skoro nezistime- ze aboco to je:-( tomuto som nezastavila v poli, len na vyludnenej ceste,lenze robim to casto,zastavujem hocikde,hocikomu a nikto nema na cele napisane,ze co je zac a jak tak obcas preblesknu rozne krimispravy,ukazuje sa,ze niekedy to dopada v style pre dobrotu na zobrotu a moja mladicka nerozvaznost ustupuje a nastupuju obavy:-))
    otazniky zivota dostali volno,zda sa,ze mam manazersku sobotu a nastupili otazniky praktickeho zivota...ehm,tusim ma nebavi ani jedno,najradsej by som riesila otazniky vyhriatej postele:-))
    i tebe prajem pekny den a vikend:-)
    publikované: 04.12.2010 13:42:07 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  34. Bonnie,
    ´dakujem za vysvetlenie - jafury , A áno, je tam preklep. Nemá to byť krt ale Kraus, Andy. činžiakový scenarista
    publikované: 05.12.2010 00:13:37 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  35. vas,
    nz:-)
    som si myslela,este to mohol byt aj porotca,snowboardista...
    publikované: 05.12.2010 00:42:41 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  36. bonnie
    no vidíš, mne najväčší otáznik v hlave blúdi práve pri ostatných ľuďoch, kto je , čo zač... jaj, mám pocit, že sa v nich už nevyznám. Iba osobné okolie.
    mám za sebou dobre zmanagerovaný sobotný deň, ležím, vo vyhriatej posteli a pijem voňavú kávičku. Tak verím, že dnes ma nič "nezastaví", ani na poli života, ani v normálnom pili, keďže sa chystám prejsť do poľa po snehu:)))))
    publikované: 05.12.2010 09:09:15 | autor: vikina (e-mail, web, autorizovaný)
  37. Vikina
    keď už budeš v tom zasneženom poli, pobzeraj sa po čerešňových halúzkach, aby si mala čerstvú kvietky na štedrý deň

    Bonnie,

    he teraz ja zas neviem o akom snowbodistovi sní/o vuješ
    publikované: 05.12.2010 11:42:16 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  38. viki,
    nepoziciavas si nahodou moje myslienky?:-)
    asi nie,mas iny program,na mna nieco lezie,asi angina,po aktivnej sobote mam debilne pasivnu nedelu.cpem sa vsetkymi moznymi prevenciami,kloktam,ale furt sa citim jak v horucke...:-(

    vas - je ich niekolko,ale to je jedno,vsetko,co suvisi so "snow",ide k ladu,moja averzia k snehu,ladu,zime,mrazu nabera na obratkach...ja asi presidlim do teplych krajin,toto neni pre mna...
    publikované: 05.12.2010 16:45:32 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  39. vasilisa
    to mi nenapadlo počas prechádzky... čerešňové halúzky:).. ale na záhrade je večne zelená cezmína... tak ju ustrihnem:)
    publikované: 06.12.2010 13:18:36 | autor: vikina (e-mail, web, autorizovaný)
  40. bonnie
    nepodávaj sa dievča... ja som po aktívnej sobote tiež zgegnutá,ale včera zavoňalo u nás varené vínko a aspoň čuch mal ráááj:))
    publikované: 06.12.2010 13:19:58 | autor: vikina (e-mail, web, autorizovaný)
  41. viki,
    dakujem za tip,to by ma mohlo refreshovat:-))
    publikované: 06.12.2010 14:16:38 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  42. Bonnie,
    ja by som ti poradila, len neviem, či to bude mať účinnosť. Čo keby si skúsila na chrbte, namiesto batôžka, slnečné kolektory nosiť. Vždy by si mala slniečko.

    Viki,

    cezmína má bobuľky a s tými bielymi kvietkami by nádherne vynikala. Ešte nie je neskoro. Skús!
    publikované: 06.12.2010 18:55:26 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  43. vas,
    dievka moja a neprihla si si takto nahodou troska uz?:-)
    tvoj navrh ma velmo obveselil po mixovani chrenu.ba ci ste vedeli,ze aj od neho idu oci do slz a sliznica do kychania?alebo mozno nie a je to len angina...cojaviem...:-)
    publikované: 06.12.2010 20:29:20 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  44. Bonnie
    Vasilisa26 ti dobre radí, robili to aj dinosaury :), a už som videl aj zopár ľudí s s tým na chrbte, teda na batohu (asi si dobíjali mobil).
    Keď si dáš zopár do nosa (vareného vína povedzme), ani vadiť ti to nebude :D

    PS: tá moja dizlexia :D napísala si - angína- a ja som pred to dal V. To mám zato, že myslím len na jedno (niekedy na dve) :)
    publikované: 07.12.2010 08:23:16 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  45. i,
    posli link na obrazok,volajako sa mi tomu nechce verit a nechcem byt prvy priekopnicky trt,co bude hentak cestami-necestami chodit:-))
    nevynukuj,dala by som si,tak by som si dala,ze ani nevies ako.asi som fakt chora,normalne take akutne nutkania nemavam:-)

    ad dizlexia:ty V nemas,tak nevies,ale ja hej,tak viem,a preto rozhodne by som ju nikdy nedavala do blizkosti chrenu...ba ani stareho chrena:-)))
    publikované: 07.12.2010 12:00:37 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  46. obrázky:
    publikované: 07.12.2010 13:02:51 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. i,
    ty si iny fetisista:-)))))
    publikované: 07.12.2010 15:47:34 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  48. len taký obyčajný
    latex a bič rrrrrrrrrrr slint
    (slint je citoslovce slintania, lebo viem že by si sa spýtala)
    publikované: 07.12.2010 16:14:57 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. nahodou,
    i,sa budes cudovat,ale toto by mi nahodou doslo,zvlast pri tej suvislosti:-))
    publikované: 07.12.2010 17:27:14 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  50. bonnie,
    vidiš, moja rada až taká márna nebola. Ďakujem Iviačik, za podporu i "dina" a aj tej "japonlatex" Len by Bonnie mohla zmeniť farbu na žltú slniečkovú.

    Bonnie, ten chren , myslím starý, by aj mne slzy do očí pritiahol, keby Iviakova dys , moja V uvidela. A ozaj aj jablko si do chrenu strúhala?
    publikované: 07.12.2010 18:16:53 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  51. vaska,
    jak mam zmenit farbu ked som zelena jak hruskove hovno?:-(

    ty si ale kolik:-)))hej,ostruhala,ale robila som to v mixeri,tak som nebola spokojna s kuskami,boli nejake privelke,pri-vlakninove a dala som ho vela(jablka),tak to nemalo poriadne grady.ale zrejme tie vsetky ludove mediciny nejak zaberaju,lebo som usla atb,liecim sa dalej s lekarnou a alternativou,co mi znie dost povzbudivo:-)
    publikované: 07.12.2010 18:28:34 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  52. Bonnie,
    ale ja to jablko s chrenom jedávam ako prílohu k fašírkam!!!!

    To ty si zelená od hnevu? Či si taká veľmi chorá? Nechcem zľahčovať, ale to si ochorela po omietaní toho snehu z auta?
    publikované: 07.12.2010 19:33:34 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  53. Kto ma to budí???
    Je spln, truhla sa otvára. Fašírky s chrenom? Sem s nimi, jablká čestne vrátim.... ale prosím fašírky bez cesnaku :)
    publikované: 07.12.2010 20:38:24 | autor: believer (e-mail, web, neautorizovaný)
  54. vas,
    zhanala som chrena,pani v zelovoci mi odkialsi vyhrabala posledny a pridala aj recept,ze ho mam len tak nastruhat k masu.spomenula som si na jablko,tak som ho pridala.normalne to tak nepoznam,poznam ho len zavarany,pripadne ako omacku.ale skusit ho k fasirkam,mi pride ako velmi dobry tip:-)diky

    od chorobky som taka zelena,bleda,siva,no proste blbu farbu mam:-( a este k tomu aj lutovaciu naladu:-) myslim,ze som ochorela,jak ma kolona uvaznila v aute,kde vypadlo kurenie,tiez urcite z toho ometania a tiez z toho,ze som sa ometala okolo infikovaneho:-)

    bel,preco bez cesnaku?do fasirky moze ist...
    publikované: 07.12.2010 21:49:12 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  55. Bonnie
    Ono fašírka bez cesnaku neni fašírka. Ale čo narobíme my upíri? Cesnak nám nerobí dobre .)
    publikované: 07.12.2010 22:37:30 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  56. Believer
    Prdkáte z neho?
    publikované: 08.12.2010 08:34:56 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  57. bel,
    no? to by aj mna zaujimalo:-))

    neviete,kto je ten trapny wex? na celom blogu spamuje s tou iq sajtou ako drbo.uz mi s tym lezie na nervy
    publikované: 08.12.2010 14:04:32 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  58. Bonnie, moja drahá,
    ako ti pomôcť na diaľku? K tomu chrenu treba dať trošku octa a cukru.

    Belivier,
    Fašírky sa dajú zjesť i bez cesnaku. Niekedy ho nahrádzam sušeným a niekedy ho nedávam vôbec, dám lem vegetu a mlieko. Len či to nie je dusená cibuľa, čo ti zle robí!
    publikované: 08.12.2010 14:49:24 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, neautorizovaný)
  59. vaska,
    akoze nastruhat chren,pridat ocot+cukor-aky,prask.,ci kryst.?a to ako medicinu,alebo ako prilohu konzumovat?

    k fasirkam nepridavas uz nic okrem vyssie uvedeneho?
    publikované: 08.12.2010 15:01:24 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  60. Bonnie,
    chren, jablko, ocot, cukor. práškový cukor používam iba na posýpanie buchiet! Dá sa to jesť samostatne a ak máš viac chrenu ako jablka, nádchu vytiahne, priedušky prečistí.

    K mletému mäsu samozrejme aj vajce, aj korenie, 1 lyžica vegety. soľ opatrne. Nemám rada presolené. Pridať /5/ rožky, pomrvené a mlieko/cca1kg mäsa=4dclmlieka/. dobre zamiešať a nechať min 1 hod postáť. Mäso mlieko popije. Obal v stúhanke, daj na vymastený plech a šup do rúry. potom otoč a potom vyber a mňam, Ak chceš mať ešte chutnejšie, pridaj strúhaný syr.
    publikované: 08.12.2010 15:26:33 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  61. wow,
    vas,diky moc:-)idem do toho!!!:-)

    si predstav,ze ja ani sprosta som fasirky smazila na panvici,v rure maximalne tak som peikla tu fasirkovu sisku,ci sekanu,ci jak sa to vola.tvoj recept je zdravsi a pracovne-nenarocnejsi...vazne uvazujem,ze si ta vezmem za zenu,ked iviak nejak poriesi pana vasilisaka:-))
    publikované: 08.12.2010 15:46:57 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  62. Bonnie,
    no ja by som radšej bola, keby Iviak vasilisiaka neriešil. Radšej by som ho tebe požičala a ......
    Budete síce iba kurence pečené jesť, guľášovú polievku, ale kto vie, možno by sa on od teba niečomu podučil
    publikované: 08.12.2010 17:44:57 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  63. vas:-))
    tu sa rysuju hotove vymenne pobyty:-)
    skusim vybavit iviaka na pobyt k tebe,kym bude vasilisiak u mna,aby ti nebolo smutno:-)nemam nic proti ziadnemu z uvedenych pokrmov za predpokladu,ze to nebudem ja,kto ich bude varit.mam pocit,ze nejako pricasto trcim v kuchyni,pche:-)
    publikované: 08.12.2010 17:57:35 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  64. Fú-ha
    Tu sa plánuje niečo zvrhé... všetci sa na mňa podivne usmievajú namiesto toho aby na mňa normálne kričali...
    Tááák ja sa tu len tak nenápadne rozhliadnem, kadiaľ by som mohol utekať... :)
    publikované: 08.12.2010 18:02:28 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  65. spravne i,je
    to podozrive,znackuj unikovu cestu,ak nastane hromadny uprk:-))
    publikované: 08.12.2010 18:06:29 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  66. hej,
    čože chcete zdupkať? Kde chcete únikové cesty značkovať? V tom snehu, Veď má zasa mrznúť.Zasa voľakde pri tom značkovaní nachladneš. Len ty pekne doma seď a trpezlivo čakaj.
    publikované: 08.12.2010 19:49:48 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  67. vas,
    mas pravdu,co sa mam co kde taka prechorena potacat(stejne sa kazdy den musim,krucinalfagot)a dupkat a znackovat a mrznut.iviak je otuzilejsi a doniesol ten napad,tak nech sa stara:-)
    publikované: 08.12.2010 21:54:19 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  68. Aký nápad?
    Toto sa mi stáva pravidelne... čo som zmeškal? aký nápad som priniesol?... ja nič ja muzikant :)
    publikované: 09.12.2010 10:56:57 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  69. i,
    mozme postavit kapelu,aj ja som muzikant:-)ako prvu vec,mozme nastudovat pochod zdhrhung,volne inspirovany napadom neznameho muzikanta:-))
    publikované: 09.12.2010 12:03:51 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  70. V+I+B
    čo tu vy traja stvárate a mne ani nezacengáte..že mám prispiet k dišpute-a necháte ma tu v kúte.. :-(
    V dirigent, I+B muzikanti a ja napíšem slová-to bude kapela "snová"!
    a ešte si chcete pobyty menit-a vytvárat akési nové klby-ooooo-mne závist letí z huby..
    aj ja chceeem!
    šarmantná som-aj ked už nemám zuby! :-(
    prvé kolo:hriatô a oblátka s cesnakom medová..druhé kolo: odznova..
    a muzička k tomu..letím..už som hotová..
    že nieee?že ma nechcete??nach..
    sú aj iní muzikanti na svete!!!
    publikované: 09.12.2010 14:57:11 | autor: radost (e-mail, web, neautorizovaný)
  71. aj muzikant sa kopne :-))
    nie klby-ale kluby
    publikované: 09.12.2010 14:58:56 | autor: radost (e-mail, web, neautorizovaný)
  72. :-))
    je to jasne,v uvedenej formacii zburame hitparadu...a ktovie co este:-))
    inak,nedbala by som sa naucit vytvarat aj nove klby....:-)
    publikované: 09.12.2010 15:33:22 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  73. radosť,
    ja paličkou obracať neviem! To trúba, tá sa na mňa viacej hodí a k ostatným nástrojom lepšie ladí. A ba! Čo by sme ťa nechceli. Zahraj si s nami- čo tak harfa? Bude to kľub TRIODÁM & SLÁK?
    publikované: 09.12.2010 21:53:35 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, neautorizovaný)
  74. no,hm,ked sa nikto nechce
    chopit tej palicky(alebo este lepsie 2-och),tak kebyze ma chvilu prehovarate,tak by ste ma zrejme zlomili...(...prosim,prosim,nech ma prehovaraju,strasne sa trasiem na dirigovanie,odjakziva ma fascinovalo to dirigentske sermovanie...) a tak by som vas krasne zdirigovala,ze by ani nevadilo,ze by sme zneli ako truby - pohliadnite na tu vasen: http://www.youtube.com/watch?v=0REJ-lCGiKU&feature=player_embedded :-)))
    publikované: 09.12.2010 23:05:38 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  75. inzerát: vyzývame pána-paniu-pridajte sa k nášmu hraniu!!
    ja-a harfa?beriem-na struny brnkat viem..teda..vraví to môj muž-že nervy má pri mne napnuté jak struny..nuž..a brnkám mu na ne riadne-že nevie-dokedy to potiahne..žeby mi nezdupkal-tak-žeby bol on ten slák??
    bonnie-tak teba láka to paličkovanie?ja rozumiem tomu málo-tak bud šéfka!Ps.:a kolko by nás to stálo?
    tak a máme paličkovú šéfku+trúbu+harfu+slák..a čím bude Iviak?
    BON-a to si ty vo vydaní malom??riadne dávaš zabrat svalom!!
    ale nám je veselo-aj slniečku kuk sa zachcelo!krásny predvianočný čas želám každému jednému z vás!! :-))
    publikované: 10.12.2010 09:43:48 | autor: radost (e-mail, web, neautorizovaný)
  76. Ešte nie som rozhodnutý
    či budem hrať na biely klavír alebo Ukulele, či čembalo
    ale na zahodenie nie sú ani hrnce Bum tuc bum tuc...
    ale vyhráva u mňa hipísacka tamburína, alebo triangel
    Máme speváka?
    publikované: 10.12.2010 09:58:37 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  77. bonnie, ty potvora
    hej ty mala potvora, preco si mi nepovedala, ze to tu normalne funguje???? a ja sa zatial rozculujem nad debilnou pravdou :D

    dnes si pripadam ako keby som objavila ameriku a ja, ze kam sa vsetci podeli a oni su vsetci, tam kde boli, som ja ale sliepka
    publikované: 10.12.2010 11:03:00 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  78. IVIAK-speváka..a to ta neláka?
    ty si to načal-tys s muzikantstvom začal..ber speváka-šak si mladý-fešný-nemáš vady..ti to celebritne sadne..nenechaj nás na dne..
    a že nemáš carerasov hlas?
    zachráni to plejbek zas..
    ako mnohých iných-ved poznajú to už /c/hudobné dejiny..
    aj ja môžem opustit harfu-pri pokladni robit krásnu Marfu!!
    už to vidím-jak to sype many-ber spev-nebudeš sklamaný :-))
    publikované: 10.12.2010 11:23:36 | autor: radost (e-mail, web, neautorizovaný)
  79. radost,
    no nic predsa,ja budem cela vytesena,ze mozem sermovat palickami
    rucickami,
    nastroje si rozoberte podle libosti
    a buste do nich bez spetky litosti:-)

    to malô nie som ja,ale rada by som bola:-))
    publikované: 10.12.2010 15:38:36 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  80. i,
    sa mi vidi,ze nemame,ani back vokaly,mozes sa toho ujat:-))a mozes byt i multiinstrumentalista,ja uz to nejak zdirigujem-dohodneme si tajne znamenia,kedy mas vymenit nastroj:-))
    publikované: 10.12.2010 15:39:59 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  81. vesperkaaa:-))
    potvrdzujem,ze si sliepka,ked take lahke nevies:-))sa sice vravi,ze tu skapal pes,ale zasvateni vedia,ze nie,tu zije underground:-)))
    na pravde sa asi denne sype viacej clankov,ale tie procedury a maniere s prihlasovanim a komentovanim su take debilne,ze nikomu free sa tomu nechce podriadovat a matlat sa s tym:-)

    skladame band,potrebujeme brusnu tanecnicu,mas zajem?:-))
    publikované: 10.12.2010 15:44:52 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  82. draha
    ja zo zasady len spevacka a ked pridas flasu sektu, budes to mat aj vo francuzstine :D
    publikované: 10.12.2010 15:49:27 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  83. no supeeeer,
    moze byt a pridam aj 2flase:-))
    brusna tanecnica nemusi byt,vsak jak by som ju vlastne dirigovala?:-))
    publikované: 10.12.2010 15:55:44 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  84. Bonnie, moja drahá,
    to ty si krásne od mala dirigovala, talent si skrývala-OSUDOVÁ- či aj žena?

    Radosť, ty chceš Iviaka spevákom spraviť, a ja myslela, že on bude ten slák, čo po strunách sa kĺže a tóny vylodzuje. No nedbám, aj tvoj muž asi slák má, len neviem, ako-komu -nám vyhráva?

    Iviak, ak nechceš slákom poťahovať, môžeš aj na bangu pobuchávať. Tónina to síce nie rovnaká, ale muzika bude- to zachráni.

    Vesper, vítaj!
    Musíme zmenu urobiť, nebude už TRIODÁM! navrhujem QUATRODÁM& SLÁK
    publikované: 10.12.2010 16:57:28 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  85. vas,
    sice dirigovala,ale to nejsom ja,to je chlapcek:-))od detstva som prekonala vselico,ale az taku metamorfozu zasa nie:-))aj ked,kto vie?musim sa nasich opytat:-)
    ozaj,ked nebudem chciet byt dirigent,budem chciet byt iviak,tomu sa v subore rysuje este zaujimavejsia pozicia ako mne:-)))
    publikované: 10.12.2010 17:12:50 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  86. Včera som počúval
    troch IT-čkárov z talianska... to bol underground... vypeckovať šumi a brumi z počítačov a nazvať to hudbou... a ľudia im tlieskali...

    Ja mám spievanie zakázané :D ani rytmus mi nebol daný do vienka, takže mi ostáva naozaj ten triangel, aj to ma asi zbijete že som cinkol moc skoro, alebo neskoro...

    Ja chcem byť brušný tanečník :) natriem sa olejom, budem strašne seksi a môžem čvachtať do rytmu

    tu zije underground:-))) -- ťažký ándrgránd :D Páči sa mi to
    publikované: 10.12.2010 18:23:47 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  87. i,
    neni to niekde na webe?
    ja to sice nemam zakazane,ale nepraktikujem to verejne,mam usi+sucit:-))

    ked budes mimo rytmu,nevadi,trosku ta vylatam palickou a dostanes sa do toho:-))

    super,mame tanecnika a este k tomu seksi,nechce ani sampanske,tak dostane keksy:-))

    jupiii:-)))
    publikované: 10.12.2010 18:43:36 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  88. Bonnie,
    neteš sa, vopred, kým nebudeme vidieť to naolejované bruško. Aké bude -ako zvodná deva, či zvodný chlap? Ja by som bola za ten slák.
    publikované: 10.12.2010 19:19:28 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  89. vas,
    to neriesim,brusna tanecnica je vzdy exoticka a bruchotanecnik vzdy exot:-)tak nech ma brusko ako dosku,alebo ako sud,bude to kazdopadne fasa,s olejom,ci bez.
    varujem,ze ja mu brusko olejovat nebudem,smykali by sa mi palicky a mohli by mi vyletiet a trafit vas do oka:-))...ale po koncerte,mozno budem,ked sa mi bude pacit:-)))
    publikované: 10.12.2010 19:23:52 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  90. no ale totooooo
    Bonulik, tak na Iviacika brušáčika sa chystáš?
    My sme vcera mali tiez koncert aj s dirigentom, to, co drzal v rukach sa ani pri velkej fantazii nepodobalo na palicky a spev bol pre istotu na playback:)
    Uspech bol aj tak obrovsky, nevidane, neslychane, aki sme boli uzasni:)))))
    Angazuj aj nas:)
    publikované: 10.12.2010 19:33:18 | autor: SoB (e-mail, web, neautorizovaný)
  91. Bonnie
    Áno, bite ma! bite! slečna dirigentka :)

    To záleží od toho či je viac väčší sexoš Fred Flinstone, alebo keanu ríws

    Teraz budem sprostý:
    A keby som robil fujaru? :D
    publikované: 10.12.2010 19:35:54 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  92. Bonnie
    Napriek všetkému že všetko je na webe, kameru na tom koncerte nemal nikto - našťastie
    publikované: 10.12.2010 19:38:46 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  93. SoB
    Tak tam som bol dnes - že spev na playback... a tiež tlieskali (bambáci)
    publikované: 10.12.2010 19:41:52 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  94. segruskaa
    aj ked I kladie otazky Tebe, musim Ti dohovorit - dufam, ze si vyberieš Ríwsa, Freda mozem zaskakovat ja - vizualne, inak NIE:)
    publikované: 10.12.2010 19:43:58 | autor: SoB (e-mail, web, neautorizovaný)
  95. Ív,
    hadam si nebol v nasej skupine????
    publikované: 10.12.2010 19:45:55 | autor: SoB (e-mail, web, neautorizovaný)
  96. SoB :)
    Leda že tá skupina bola dnes v 5-ke
    Bonnie - koho si vyberieš? Seksoša Freda, alebo vychrtlého zženštilého rívsa?
    publikované: 10.12.2010 20:18:07 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  97. sobik,
    a co mal ten dirigent v rukach?a jak riadil playback?a co ste mali za repertoar,ze ste take ovacie ziskali?:-)
    angazman sa nebranim,len by to nemali byt prpfici,ti by asi nerozumneli mojmu dirigovaniu,to pochopia len laicke kreativne mysle:-))
    publikované: 10.12.2010 20:33:59 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  98. dobre,i,
    take uhladne jelitka ti vysekam,ze ti bude luto posadit sa:-)

    nuz,nieze by som chcela protekciovat z rodinkarskych dovodov sobika a urvat pre nu tanecnicku rolu a la freddy,ale kukaj jak nadsene sa do nej chapori,uplne nou zije,no jak jej ju mam nedat?!:-)

    to vobec neni sproste,fujara sa nam zide:-)...a budes mat holy pupok,ked do nej budes fucat?lebo ako brusny tanecnik by si mal mat.krize ti niecim zakryjem,nech nedostanes hexensus:-))
    publikované: 10.12.2010 20:38:48 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  99. co to,co to?:-)
    vy uz mate kapelu?bez dirigenta?sob+i,to co nacvicujete bez mojho rytmickeho palickoveho dohladu,ha!?:-))
    fakt sa nic nenajde na webe?ziadna ukazka?:-))
    publikované: 10.12.2010 20:41:04 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  100. i,
    nedavaj mi take tazke otazky,lebo ta sklamem.mam tuctovy vkus,proste riiiws,ked uz musim vybrat.vazne,uz dlho si myslim,ze keby mi zavolal,nevytipla by som ho a vypocula co mi chce:-)))
    publikované: 10.12.2010 20:42:39 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  101. ani neviem, cim skor zacat:)
    Segrus, hadam Tebou, uzasne, nesklamala si, aj ked neviem,ako si Rívsa podelíme, ked ho chceme obe:) Ale s tym tuctovym vkusom si ma dorazila, ci urazila?
    S Ív sme sa minuli, my sme ucinkovali vcera, v zelenom nahodeni , dirigent pouzival ramienko na saty, obcas si ho zavesil za opasok vdaka haciku, maval rukami ako divy, az som sa bala, ze mu ramienko vyleti z ruk a niekoho prizabije:)
    Ehm...hudbu sme mali - Kalinku - ma uzasnu melodiku - pomaly, postupne sa rozbieha, nabera na rychlosti, ze sme uz ani nestihali ku koncu nohami vyhadzovat a licka nam scervenali nielen vdaka pouzitemu ruzu
    publikované: 10.12.2010 20:50:47 | autor: SoB (e-mail, web, neautorizovaný)
  102. sobik,
    tak mozme si strihnut zakazdym(to mi ide,som silna v tychto kramflekoch:-) ),alebo si mozme urobit rozpis.hlavne sa musime my dohodnut a nedavat mu moznost volby,stejne do toho nevidi,ibacoby to motal:-)
    vkus mame tuctovy,ukaz mi jedneho/jednu, okrem ivosaka,kto by odpreferoval freda?vezieme sa proste v mainstreame,ci chceme,ci nie:-)
    hm,dobry vyber,kalinka je vrtka,kankan v ruskom ponati:-))
    publikované: 10.12.2010 20:56:57 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  103. Bonnie,
    tak ty chceš Vas/ilicu trafiť do oka, to aby potom nevidela, ako budeš olejčekovať? Či chceš trafiť všetkých nás, aby nebolo dôkazov, ako a kde sa olejčekovalo? A keď si už povolila Iviakovi fujaru, tak mu aj láskavo prosím zožeň cucaj, klobúčik a urob kečki.
    publikované: 10.12.2010 20:57:26 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  104. vaska,
    nechcem,bozechran,ak mi vyleti palicka(alebo vesiak...hm,aj varechu by som mohla variovat ako palicku,keby som odkusla tu rozsirenu cast...zda sa mi) a niekam ta trafi,tak to urcite bude nedopatrenim.lebo vyprask ma zmluvne zakotveny,narokovatelny a vymahatelny len iviak.mimochodom,si poistena?to neni len tak,muzicirovat pod mojou taktovkou,mozte prist o vela organov a udov,hlavne,ked sa budem vrtat v tom oleji - ten dajte radsej z mojho dosahu:-)
    olejcekovat iviaka mozu ti clenovia suboru,co nepotrebuju ruky,ja nemienim pocuvat vyhovorky,ako sa vam ruky zo strun a klavec smykaju,alebo vidiet ako lietaju vysmyknute cinely vzduchom.nejsme na letisku.

    z toho tasku,co si mi dala,viem akurat "klobucik", co je cucaj (necita sa to nahodou kukaj?) a jak mam urobit kecki?poznam len,ked sa mi pari z kecky:-))
    publikované: 10.12.2010 21:04:23 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  105. Bonnie,
    tak olejčekovať nebudeme môcť ani jedna, každá ruky potrebujeme na rozohratie a náhodou sa pošmyknú niekam dole a čo potom? Potom by sme sa len na ten olejček museli vyhovárať, nie na iné...chcené..
    prosím ťa , varechu nechaj len v hrnci, kam patrí, poprípade nech zadok vypráši, a nie aby si ju ešte o/d/kusovala. To aby som ti poslala zásobu okusovatiek.

    ha , ale som ti dala rozumolam! Žiaden kukaj, ale CUCAJ no a ak sa ti parí z kečky, tak možno máš aj kečki. Bez tých 3 by ani fujara do rúk nepristala.
    publikované: 10.12.2010 21:48:56 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  106. vas,
    no myslela som,ze dupacie,alebo fukacie nastroje moc ruky nebudu potrebovat.mastit ho teda bude sob alias fred,ak nebude iny nastroj chytat a len tancuvat a vyspevuvat, este by sa mohol namazat aj iviak,vsak k svojmu cislu potrebuje len nohy a boky a trochu ruky,hadam do tej fujary dako zafuni aj bez ruk...
    ok,varechami teda nebudem dirigovat,napadli mi este pletacie ihlice,ale nie moc ligotave,nech sa vam neleskne obraz a tiez lyziarske palice,ale tie su dost dlhe,rychlo by som bola unavena a vy celi prepichani...
    okusavatka mi hadam,netreba,ale treba,aby ste mali po ruke cukriky,nech nekusem do vas,ked mi nebudete melodicky ladit...

    to jake rozulamy mi davas?vsak ja nesjom premudra,ja som tvoj pravy opak-prenemudra!kecky-to by mohli byt tenisky,ale to janosik asi nemal...tak nebudu to dajake krpce?ci kapce?ci jak sa to nazyvalo... klobucik na hlave uz ma,tak co by mohol byt cucaj...necita sa to susaj...?a vobec,treba to dirigentovi vediet?:-))
    publikované: 10.12.2010 22:02:51 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  107. dirigent má dirigovať,
    pekne sa usmievať a vtedy pôsobí, že všetko vie.Ešte, že sisi to s tými lyžiarskymi palicami rozmyslela. To si zrovna by mohla palice - do sku do výšky si popýtať, alebo od Japoncov na jedenie.
    Cukríky nie, z tých by ťa zuby boleli, radšej tie okusovátka.
    Cucaj je ......vieš čo, skús pozvať "priateľa na telefón" Believera, či ti neporadí . Krpce veru má obuté, ten fujarista
    publikované: 11.12.2010 00:11:58 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  108. alebo vas,
    skus si ma predstavit,jak dirigujem s lyzami:-)
    tie cinske papacie palicky mam,to je dobry napad,maju tam aj nejake ornamenty,alebo cinske znaky,tak ked niekto nebude prave hrat,zabavi sa lustenim tych napisov - ovsem iba vtedy,ked budem ostatnych dirigovat addagio,pri temperamentnejsich partoch by to podla mna,neslo:-)
    tak bonboniky mozu byt:-) a tie okusovatka,to co je,ani neviem,ci som nejake okusovala,ked mam sajbu,kusem totiz vselico,aj ceruzku,napriklad....
    ja sa ho opytam,mozno ich v tom svojom skanzene aj ma a pozicia nam,reciprocne moze mat na nich svoje logo:-)
    publikované: 11.12.2010 00:32:26 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  109. to som teda dopadla:)
    olejcekovat nebudem, skor Iviacikovi licka nacerveno natriem, aby bol ako moja (ne) rodna sestra:)
    publikované: 11.12.2010 09:58:09 | autor: SoB alias Fred (e-mail, web, neautorizovaný)
  110. booože-BONNIE-to nieeee
    tu sú už také románové komenty-že nestíham dat do súvisu všetky momenty.. :-(
    založ radšej stránku novú a začni tam odznovu..prosím ponížene-vyhovej staršej nemšikovnej žene..:-))
    a pokračuj v štýle ala "strýco humorista"-viacerých to baví-som si istá..
    máme za sebou rok tažký-aspon tu si mimické svaly tváre človek mastí.. :-)))
    s úsmevom-hned je krajší-aj môj ošarpaný dom..
    publikované: 11.12.2010 10:54:31 | autor: radost (e-mail, web, neautorizovaný)
  111. Počkať, počkať...prrrr
    Ja nebudem hrať na fujare!
    Ja chcem byť tá fujara... :)

    (Ješkovo voko, kam sme sa to dostali?)
    publikované: 11.12.2010 12:12:11 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  112. Iviacik, ježkove voči nech být...
    ked uz chces byt "fujarôčka moja o deviatich dierkach..." - splnas pocet dierok? A vies, ze nastroj ako taky (fujara) je nahy? A vtedy vidiet vsetko, VSETKO, kazdy zachvev... A kto by na Tebe hral, ked Bonn diriguje? Tiez nemoze vsetko:)))
    A zatial sme sa nedostali vobec nikam, nechcem byt prilis realisticka, tak to necham len pri tejto odpovedi...kedze Bonn v poslednych komentoch u inych blogerov robi zo mna chlapa, tak uz sama/sam neviem, co a ako mam pisat, zle sa mi preonačuje:)
    publikované: 11.12.2010 12:27:44 | autor: SoB alias Fred (e-mail, web, neautorizovaný)
  113. akoze uz mam palicky
    (ale coby akoze,vo virtuale mam,nie akoze,ale naozajstne.keby niekto nemal dostatok virtualnej predstavivosti,nech povie,vezmem pre lepsiu ilustraciu varechy...a bude hůř:-) )
    a znepokojene nimi klopkam,co je to tu za anarchiu,banda?!

    a/ pobehuje mi tu nejaky transsexual,zjavne nevysporiadany so svojou identitou... a koho je to vina?jedna palicka ukazuje,ze moja,hm,tak asi moja,palicka dirigenta ma vzdy pravdu - to si zapiste za usi! :-)

    b/brusny tanecnik nebude naolejovany,no dobre,aspon nebude smyklavy,zato bude mat licka jak ruska marfusa - hm,dobre,moze byt, urobime prienik kultur, tento make-up zaziari,ked sa bude vlnit v rytme kalinky

    c/radostna teta ma ukoluje zalozenim noveho priestoru, aby stihala sledovat dianie v subore.vzhladom k tomu,ze je to jediny skalny fanusik nasho predstavenia uz v stave nacviku - patri sa vyhoviet. ale s humorom nemozem sluzit,dirigovanie je velmi vazna vec,tak musi slubit, ze sa nebude smiat!!!:-)

    d/ no to je motanica, brusny tanecnik nebude hrat v case dance-break na nastroji, on sam chce byt fujarou...sakra,je tu niekto,kto vie hrat na iviakovi??? tymto vypisujem konkurz na prislusneho instrumentalistu/stku.

    e/ (warning:fujara ma neznamy pocet dier)
    FredSobinston,neboj,idem kuknut k vas,ci uz ti nasla identitu,to vies,to nezalezi odo mna:-) btw,to je dobry napad s tym kostymom fujary,zvysi to atraktivitu nasho predstavenia:-)
    publikované: 11.12.2010 15:00:32 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  114. a kde je bel?
    bel tu bel?
    alebo nebel?

    furt neviem,co je cucaj...:-(
    publikované: 11.12.2010 15:01:33 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  115. ženy, ženy, ženy....
    bez Vás smutno jemi! Keď tu sedím, ==aspon tu si mimické svaly tváre človek mastí.. ==.Ak môžem nesmelo, ja chcem na "fujjarôčke" zahrať, v krátkom kabátci vyšívanom=cucaj a do vrkôčikov vlasy zapletané mať=kečki.

    Bonnie,
    ty tu len na Fredinstona myslíš a Maťko s Kubkom ťa nenapadli, na detvianskom salaši, ako poobliekaní chodili.

    A dierok si myslím že má desať. Nie ?
    publikované: 11.12.2010 15:51:00 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  116. vas,
    vyborne,posuvam tvoju zlozku na osobne,nech ti upravia kontrakt a rozsiria ho o fujaru-bude tam doplnena klauzuola,ze si za nastroj zodpovedna,nesmies ho zabudnut nikde na podiu,v krcme,atd ,musis ho udrziavat funkcny,naladeny,cistit,lestit,obliekat do puzdra,atd,no skratka podla manualu pouzitia.cucaj ti zaistit kostymerka,ozaj a dole nebudes mat oblecene nic?a s vrkockami ti pomozem ja,to ma bavi:-)mozu byt aj dredy?

    kubko+matko neviem,ci nastupia do suboru,zatial sa pechoria niekde po salasoch:-(

    nie som si ista,raz mi sestra povedala,ze som fujara,ale absolutne neupresnila kolkodierkova.....:-)
    publikované: 11.12.2010 16:09:22 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  117. bel tu bel a aj je
    konečne mi došlo, keď mi bolo vysvetlené. Stačilo kuknúť na to kde sa komentuje a bol by som v obraze. No čo, celý ja. Som dnes roztrúsený ako skleróza, je tu rušno ako keby mal koniec sveta nastať tak to na vysvetlenie :)))
    No ale čo ste tu popísali, to sa ani na stenách barákov nevidí... idem sa skúsiť dostať do obrazu, zatiaľ furt sneží .)
    publikované: 11.12.2010 16:33:42 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  118. Bonn,
    budem ju udržiavať, ladiť i nala´dovať, aj od prachu čistiť, olejčekovať , len neviem, či sa v krčme nezabudne. No dole bude Iviak oblečené mať gäti.
    publikované: 11.12.2010 16:38:36 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  119. Vasilisa26 hraj!
    To je keď nie majster si vyberá nástroj, ale nástroj si vyberá majstra :)
    Keby náhodou fujaristka zabudla fujaru na pódiu, nájde ju v krčme (zatiaľ to nikto uspokojivo nevysvetlil, ale fujary to tak robia)
    publikované: 11.12.2010 16:53:44 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  120. tak bell
    tu bell
    a ne ze
    nebell
    heureka!.-)

    snezi nam vo vezi
    kam toto
    pobezi?:-)

    Vas:mudro vravis,inak by bola
    pokuta,
    keby si sa starala ako daka
    nepodkuta:-)

    ok,iv bude mat dole gäti a hore nic?
    a ty hore cucaj a dole nic?
    bude to vizualne ladit?:-)
    publikované: 11.12.2010 17:23:07 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  121. aky parik ,aha je tu,
    odhaluje vnady svetu,
    hore Iviak, dole Vasilisa,
    na pol tela nezakry sa...
    no ci fujara vyda tony?
    Po dotykoch skor len stony,
    krehky nastroj muzske telo,
    ktovie, co by zahrat chcelo...
    publikované: 11.12.2010 17:34:40 | autor: Sob (e-mail, web, neautorizovaný)
  122. Sneží veru sneži
    po snehu pobeží
    pod snehom je ľad
    na chrbte je chlad
    Z miechy robme kolísku
    na snehu tu nablízku..
    publikované: 11.12.2010 17:38:11 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  123. A mňa napadá len to staré
    Padá sniežik padá,
    mám mozgová vada
    :D
    publikované: 11.12.2010 18:00:56 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  124. Vasilisa26
    už zase nás dávajú dokopy...
    Mali by sme s tým niečo urobiť. Len ešte neviem čo :D
    publikované: 11.12.2010 18:05:22 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  125. ješkovyvoči
    to sa tu ešte stále točí???to nemá koncakraja-čo stvárajú tu títo dvaja+dvaja!a ja???
    a môj chlap vo výkone trestu /podla VAS26/ je raz v kuchyni,raz tu..
    a netrápi vás-že odmlčala sa harfa a pri pokladni chýba krásna Marfa.. :-))
    a okná máte umyté?
    a kasne upratané?aha!vidím!pavučina!
    Ps.:
    tak totok ani mna neomína..radšej bych bola Sládkovičova Marína..:-))))
    publikované: 11.12.2010 19:08:00 | autor: radost (e-mail, web, neautorizovaný)
  126. tak
    toto sa nerobi
    rozosmievat dirigentovi
    utroby!!!
    jak mam zdirigovat snezinec
    tento
    mam aj ja zacat robit
    hento???
    :-))
    publikované: 11.12.2010 19:28:46 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  127. Vyzerá to tak že
    je ľahšie mačky pásť, ako toto dirigovať :D
    publikované: 11.12.2010 20:03:13 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  128. veru,
    macky past,to nie je ziadna sranda...idem posilnovat,namiesto paliciek mi treba kyjaky!:-)
    publikované: 11.12.2010 20:08:03 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  129. ach,
    čo sa to tu zas zamotalo? Dirigentkine paličky? Iviak ma gäti , Vasilisa cucaj a Sob chce počuť stony a nie tóny? A Radosť Márinou nesmrteľnou túži stať sa, sladkou Sládkovičovou zo Sládkovičova, čí Kráľovičovou z Devína? Vraj pavučiny ometať ona káže, či to nie je -Pavučinky sa štyri vykradli
    spod snežnej čipky na čelo,
    dve z týchto vlákien ústa obsadli,
    dvoje z nich k hrdlu zletelo:
    Kto by pomyslel, že bôžik lásky
    sem i tam tieto hodvábne vlásky
    po poli krásy rozkládol? -
    On ti ich zvábil z výšin ich vlasti
    a po nich z ňadier ku žriedlam slasti
    znachor ten sa ti vypriadol! -
    harmónij božích čarovné tóny: Ako keď vetrík v hradbách Devína
    v šume slabučkom deje spomína,
    ktoré má hromom hrmievať:
    tak spevy tieto boja sa sveta,
    že im svedomie slabé rozmetá,
    ale - nemožno nespievať! -ódy na týchto blogpriateľov B-R-I-S-B
    publikované: 11.12.2010 22:01:35 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, neautorizovaný)
  130. hm,hm,hm
    jedna palicka desifrovala nezname slovo brisb,ale druha palicka nedesifrovala nezname slovo znachor....banda,zda sa,ze vas dirigent ma blbe palicky:-((
    publikované: 12.12.2010 14:58:37 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  131. BONNIE
    tys bola cvičit? svoje nežné-krehké-telo dirigentské ničit? ty nemôžeš byt svalnatý chlap!!dirigent je útly-jemný-krehký-strapatý človek!! ty nemôžeš robit so svojím telom čokoľvek!!
    tak to cháp!!
    paličky+biela košeľa + čierny frak.. tak..a žiadna cibuľa a hrach..by nemala si plyny..by funkciu ti nevzal niekto iný..to vieš..čakáme..každý chce aspon chvíľku tahat pílku.. :-))
    publikované: 12.12.2010 16:35:51 | autor: radost (e-mail, web, neautorizovaný)
  132. :)
    Radosť - dirigent je útly-jemný-krehký-strapatý človek!! - keby to bol chlap, tak poviem že buzík :D

    Bonnie - ako dirigentka si slabá :) nikto ťa neposlúcha... to zato že máš príliš jemné srdiečko (alebo slabé nervy - ešte neviem). malý dvor a dlhý bič je riešenie na tú bandu hudobnú.

    Vasilisa - Ja zírám - to si stvorila sama? Hviezdoslav aj so Sládkovičom by sa mohli od teba učiť.

    A čo budeme vlastne hrať? Ľudovky s metalovými gitarovými sólami doprevádzané tamburínou, prekladané Hiphopom?

    publikované: 13.12.2010 09:54:11 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  133. radost,
    este nie,ale planujem svoj obsah a objem strojnasobit,aby ma bolo dominantne vidiet a aby tato muzikantska chamrad mala patricny respekt z mojho zjavu a posluchala.niekto by mohol namietat,ze respekt mozem budovat aj po intelektualnej linke,ale to je v nasom pripade passe,lebo mam v subore samych premudrelych mudrlantov a musela by som si vtesnat do hlavy este jeden mozog,aby takato metoda fungovala.tiez by som ich mohla presvedcit profesionalnymi schopnostami,ale ked som nazrela do hudobnej ucebnice a teorie dirigovania,zhrozila som sa a zistila,ze tadial cesta tiez nevedie.

    hruba sila,to je to,co vzdy platilo,plati a platit bude!naviac oplyvam schopnostou,ktoru som natrenovala na sipkach,ze viem s palickami nielenze nasekat jelitka na pozadie neposlusnikov,ale dokazem nimi aj vrhat a zasahovat ciel. o nehumannosti tejto metodiky nemoze byt ani rec,taky iviak by sa bez nej vylozene nezaobisiel.ten vie,co je dobre a spravne,som si ista,ze dalsi clenovia v nej najdu zalubenie tiez.

    splynovanie si necham na horsie casy,to len keby sa nahodou vyysie popisovana metoda javila malo efektivnou...

    navrhovana farebna kombinacia je fajn,zvazujem,ci mi frak bude ladit k sukni,dirigent predsa musi vyzerat chic,ved skoro celu dobu stoji,na rozdiel od niektorych clenov suboru,ktori sa zasivaju posediacky a predstieraju,ze neudrzia v lufte harfu...:-))

    publikované: 13.12.2010 13:22:04 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  134. i,
    dakujem za pripomenutie,nebyt toho,ze mi povies,skoro by som si tento fakt nevsimla:-) ale najala som trenera,ktory mi slubil,ze ak neuspejem na podiu ako dirigent,urcite mam v kapse titul z Mr.Universe,ze hlavne sa ale musim naolejovat,aby vynikla muskulatura.
    skusam si cvicne dirigovat bicmy,ale poviem ti,je to dost narocne na zvladnutie.som stale o polton pozadu,keby som bola predtym kovboj,dirigovalo by sa mi teraz lahsie.hlavne je problem,ze nastroje,ktore trochu trcia,zakazdym obmotam a ladnou,i ked dosial trochu topornou sluckou,ich vytrhnem z ruk instrumentalistu....
    publikované: 13.12.2010 13:33:56 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  135. Iviak,
    óóó´, to nie sú moje slová, to sú vyznania Maríne Sládkovičovej, ktoré som si z básne vypožičala a ktoré sa mi zdali veľmi vhodné k tomu uverejniť.

    Bonnie-žiadna hrubá sila. Med a pekné slovo viac účinkujú. Bič ty prenechaj fujaríkoviivkovi. Keď nechce na fujare hrať, nech bude aspoň do taktu ponad hlavy bičom plieskať. Nepočúvaj jeho márnivé reči, že si dirigentka slabá. Na videu vidno, že si od mala trénovaná, takže takt máš aj ho poznáš, tak naho´d koledové "stakáčo"
    publikované: 13.12.2010 21:50:08 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  136. vas,
    ba ci vies,od akeho slova je odvodeny "dirigent"?od "diktatora"!:-)a budem si ja hlasivky drat,ked sa ponukaju take utesene didakticke pomocky?navyse iviak zastriha usami,len ked pocuje hvizd bica,palice a podobne odvodenych instrumentov.si s nim dam pretlacovanu na stole a uvidi,kto je panom(hudby) :-)ten bude taaaak jacaaat,ze mame dalsi zensky vokal:-)) alebo ja,to sa este nevie.
    a tiez ho neradno tolko ukolovat,ved uz toho tolko robi-brusnu tanecnicu,fujaru,spevaka,vsak bude cely utahany a bude pytat viac jest!musime mysliet na jedalensky rozpocet:-)) uz je zadelena funkcia kuchara....?...o umyvacke riadov by som vedela....:-)))
    publikované: 13.12.2010 22:05:30 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  137. Bonnie,
    aháá, ty máš na mysli už i rozpočet. No to v tejto ťažkej dobe nesmieme zanedbávať, to by sa ujo IvMikloš veľmi nahnevali, že sme náchylné k rozhadzovaniu. No ale u nás sme predsa pohostiní-koľko robôt vykonávaš, za to si i platený. Niekdy peniazmi, niekedy v naturáliách , niekedy planými rečami a niekedy aj hubovou polievkou. Za kuchára by som Believera povolala, veď už celkom pekné "trigolity" uvaril, aj pekne naporcoval, aj farebne zladil. No , hmmm, umývačka riadu, hmm, viem, rada by si svoju sestru zamestnala, len či to nebude v rozpore s pravidlami, že rodinkárstvo preferuješ. Alebo pri muzikantoch sa to môže?
    publikované: 13.12.2010 22:16:02 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  138. vas,
    mas pravdu,nemozme bacovat od buka do buka ako nasa vlada,to by nas subor coskoro posiel:-)
    funkciu kuchtika som jemne naznacovala tebe,vsak vies,jak mi u teba chuti a jak sa nasytim:-)belko by mohol tiez kuchtit za predpokladu,ze tie krasne trigolity maju aj zasycovaciu funkciu-citala som o ich vlastnostiach unho,ale nejak som to tam nenasla...:-)
    odhalila si ma,presne tak,pocitala som so segrou,ale nie z dovodu rodinkarstva(kecam),ale pretoze je vysoko fundovana,ma dlhokansku prax a frfle len trochu,ked po celom blogu umyva riady:-)
    pri muzikantoch sa moze (skoro) vsetko,co dovoli dirigent:-))
    publikované: 17.12.2010 13:53:17 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014